نکات مهم در هنگام اجاره آپارتمان در گرگان 🌇✅

1 تیر 1403
0 دیدگاه
نمای بیرونی ساختمان سنگی و سفید رنگ و پارک ماشن سففید در جلوی آن و نکات مهم اجاره آپارتمان در گرگان 49765987687
  1. آیا قصد اجاره آپارتمان در گرگان را دارید؟
  2. آیا نکات حقوقی مهم اجاره آپارتمان در گرگان را می دانید؟

انتخاب نادرست خانه برای زندگی می‌تواند مشکلات فراوانی در آینده ایجاد کند. بنابراین، پیش از خرید یا اجاره آپارتمان در گرگان، بهتر است نکات و موارد مهمی را مد نظر قرار دهید. در این مقاله از بلاگ ملک گرگان، با ارائه نکاتی در مورد اجاره آپارتمان در گرگان، به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید خانه‌ای مناسب برای خود انتخاب کنید.


✅ نکات مهم در هنگام اجاره آپارتمان

در زیر نکاتی را بیان کرده‌ایم که هنگام اجاره آپارتمان در شهر گرگان باید به آن‌ها دقت کنید و مد نظر داشته باشید.

1. بررسی تعداد پریزهای برق: در هنگام بازدید از خانه، به تعداد و مکان پریزهای برق دقت کنید. تمامی اتاق‌ها باید حداقل یک پریز برق داشته باشند. همچنین، بررسی کنید که آشپزخانه چند پریز برای استفاده‌های مختلف دارد.

2. بررسی وضعیت اینترنت و اتصالات تلویزیون: قبل از اجاره آپارتمان، اطمینان حاصل کنید که واحد دارای خط تلفن است و مخابرات به آن منطقه خط تلفن ارائه می‌دهد. از وضعیت اینترنت وای‌فای و سرعت آن مطلع شوید. همچنین، اتصالات تلویزیون را بررسی کنید؛ زیرا اگر آپارتمان مسیری برای سیم‌کشی به پشت‌بام نداشته باشد، ممکن است مجبور شوید آنتن تلویزیون را در تراس یا بیرون پنجره نصب کنید.

3. بررسی کنتورهای برق، گاز و آب: از صحت عملکرد کنتور های آب، برق و گاز اطمینان حاصل کنید. بررسی کنید که تمامی قبض‌های گذشته پرداخت شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

4. توجه به ایمنی ساختمان: هنگام بازدید از ساختمان، به شرایط پله‌ها، آسانسور، و استحکام ساختمان دقت کنید؛ زیرا این موارد بسیار مهم و ضروری هستند.

5. شناخت صاحب‌خانه: از همسایگان و افرادی که در همان منطقه زندگی می‌کنند، درباره رفتار صاحب‌خانه اطلاعات کسب کنید تا بتوانید او را بهتر بشناسید.

6. بررسی عدم وجود رطوبت و قارچ: وجود قارچ در آپارتمان می‌تواند بسیار ناخوشایند و خطرناک باشد. قارچ‌ ها باعث ایجاد بوی نامطبوع و مشکلات تنفسی، به‌ویژه برای کودکان و افراد مسن، می‌شوند. برای یافتن قارچ‌ها، لکه‌های سیاه را بررسی کنید که معمولاً در مناطقی با رطوبت بالا مانند حمام و سرویس‌های بهداشتی ظاهر می‌شوند

نمای بیرونی ساختمان بلند قامت و درخشان و نکات مهم اجاره آپارتمان در گرگان 47687457

☑️ سایر نکات مهم

1. اطمینان حاصل کنید که ملک موردنظر به مدرسه یا محل کارتان نزدیک باشد.

2. اگر قصد رهن آپارتمان در گرگان را دارید، آپارتمان‌های تک‌ واحدی می‌توانند گزینه‌های بهتری باشند و آرامش بیشتری فراهم کنند.

3. آشپزخانه را با دقت بررسی کنید. به نحوه چیدمان کابینت‌ها، فضای لباسشویی و یخچال دقت کنید تا مطمئن شوید که وسایل شما در این آشپزخانه جا می‌شوند.

 از صحت کارکرد کنتورهای آب، برق و گاز اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که تمامی قبض‌های گذشته تا تاریخ تحویل منزل تسویه شده‌اند. گاهی اوقات کنتورها دستکاری یا خراب شده و شما بدون اطلاع از آن‌ها تحویل می‌گیرید. در صورت بازرسی، شما مسئول جریمه خواهید بود.

بررسی کنید که آیا واحد موردنظر دارای پارکینگ است یا خیر. در صورت نبود پارکینگ، محله و خیابان‌های اطراف را برای علائم پارک ممنوع و حمل با جرثقیل بررسی کنید. همچنین، در طول روز محله را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکل پارکینگ نخواهید داشت.

از پنجره بیرون را نگاه کنید و مطمئن شوید که تابلوهای LED و چشمک‌زن در مقابل پنجره وجود ندارد، زیرا این موضوع می‌تواند باعث بی‌خوابی شبانه شما شود.

 اگر به حیوانات آلرژی دارید، اطمینان حاصل کنید که در آپارتمان و محل سکونت شما حیوان خانگی وجود ندارد و در مشاعات رفت‌وآمد نمی‌کند.

از صحت عملکرد و مقاوم بودن قفل‌های درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل کنید. اگر درب‌ها و پنجره‌ها استحکام کافی نداشته باشند، شما نمی‌توانید با خیال راحت خانه را ترک کنید و همیشه نگران سرقت از منزل خواهید بود.

نمای داخلی سالن نشیمن به همراه پله های همکف و نکات مهم اجاره آپارتمان در گرگان 4959475457


🔴 نکات مهم در قرارداد اجاره خانه در گرگان

قبل از عقد قرارداد، مشکلات و معایب خانه را بررسی کرده و آن‌ها را در قرارداد ذکر کنید. این کار باعث می‌شود که در پایان قرارداد، صاحب‌خانه نتواند شما را مسئول آن معایب بداند. اگر قصد اجاره خانه در گرگان دارید، بهتر است خانه‌ای را انتخاب کنید که نوساز نباشد. خانه‌های نوساز معمولاً اجاره بالاتری دارند و هزینه‌های بیشتری برای شما به همراه خواهند داشت.

در این مقاله تلاش کردیم نکات مهمی را که باید هنگام اجاره آپارتمان رعایت کنید، بیان کنیم تا بتوانید با خیال آسوده‌تری خانه‌ای مناسب برای خود انتخاب کنید.

نمای آپارتمان سنگی سفید رنگ و پارکماشین ها در جلوی آن و نکات مهم اجاره آپارتمان در گرگان 493786

ارسال دیدگاه