جنگل نرگسی کجاست؟ 🌏| معرفی کلی 📝

4 خرداد 1403
0 دیدگاه
درختان سرسبز پاییزی در دل رودخانه پر تلاطم در جنگل نرگسی بندرگز 54758439

آیا آدرس دقیق جنگل نرگسی را می دانید؟

شهرستان بندرگز، واقع در غرب استان گلستان و در فاصله حدود ۴۴ کیلومتری شهر گرگان، به دلیل همجواری با جنگل و دریا دارای آب و هوای معتدل خزری است. این شرایط اقلیمی باعث شده تا این شهر همواره سرسبز و با جلوه‌های بهشت‌گونه از طبیعت، گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. بندرگز یک شهر تاریخی با بناهای متعدد است که از جمله آنها می‌توان به مارقلعه، عروس‌قلعه و قدیم‌قلعه اشاره کرد.

همچنین، تپه‌های باستانی بسیاری در این منطقه به چشم می‌خورند. در ادامه، به معرفی جنگل زیبای نرگسی، یکی از دیدنی‌های برجسته بندرگز، خواهیم پرداخت. در این مقاله قصد داریم شما را با جاهای دیدنی بندرگز آشنا کنیم و به خصوص جنگل نرگسی که یکی از زیباترین مناطق استان گلستان است را معرفی نماییم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این جنگل فوق‌العاده و دیدنی آشنا شوید.


🌏 جنگل نرگسی کجاست؟

جنگل زیبای نرگسی در فاصله ۱۲ کیلومتری شهرستان بندرگز واقع شده است و مسیر دسترسی آن از شهر نوکنده می‌گذرد. جاده دسترسی به این جنگل آسفالته بوده و در آن چشمه‌های آب لوله‌کشی شده و سرویس‌های بهداشتی موجود است. راه جنگل سرسبز نرگسی به مناطق زیبای کوهستانی و ییلاقی هزار جریب متصل می‌شود، که خود از دیدنی‌های طبیعی بسیار دل‌انگیز منطقه به شمار می‌آید.

 آدرس دقیق جنگل نرگسی لیوان بندرگز روی نقشه 54654657
برای دستیابی به آدرس دقیق جنگل نرگسی لیوان بندرگز روی نقشه کلیک کنید.

📝 درباره جنگل نرگسی لیوان

این جنگل زیبای نرگسی به مناطق زیبای کوهستانی و ییلاقی هزار جریب متصل می‌شود، که از جمله مناطق دیدنی و طبیعی استان گلستان به شمار می‌آید. جنگل نرگسی یکی از نادرترین و دیدنی‌ترین جنگل‌ها و تفرجگاه‌های طبیعی استان گلستان است که به صورت دست‌نخورده باقی مانده است. این جنگل هر ساله در ایام نوروز و تابستان، پذیرای بسیاری از علاقه‌مندان و مسافران عزیز به استان گلستان است. دسترسی به این جنگل توریستی از روستاهای لیوان غربی، لیوان شرقی، تلور و همچنین شهر نوکنده امکان‌پذیر است.

در جنگل نرگسی حیواناتی نظیر روباه، گربه وحشی، شغال، خرس، گراز وحشی، عقاب و انواع پرندگان شکارچی و بسیاری از حیوانات وحشی دیگر زندگی می‌کنند. این جنگل همچنین دارای رودخانه‌ها و آبشارهای بسیار دیدنی است. امید است مسئولان گردشگری توجه ویژه‌ای به این نقطه گردشگری داشته باشند. جنگل نرگسی در ۲ کیلومتری روستای لیوان غربی از توابع شهر نوکنده قرار دارد.

درختان سرسبز بلند قامت در دل جنگل نرگسی بندرگز 578465465 درختان سرسبز پربار در کنار جاده اسفالت شده 485454657

ارسال دیدگاه